Saturday, July 18, 2009

Perut ku gendut???

Salam sumer...

Dah lamer kan x update. Mesti korang dah menyampah nak klik blog hakukan. Balik2 citer yang sama gak. Hehehe maafkan daku kengkawan. So hari aku nak bercerita pasal gendut. Biasalah kan lepas bersalin, perut musti gedebeh nyer. Haku mmg admitler benda ittew. Tpkan sampai biler nak camnih. Aku cam dah x sanggup nak tgk perut nih. Tp nak wat camner, x kan nak gunting?. Aku x sanggup. Tpkan kalaulah cermin boleh bercakap..mesti dia kater buruknyer perut ko....oh...tidak tidak!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FYI, aku penah gak
1. Pakai bengkung + losyen mustajab pati limau--> x jadi gak
2. Sit up..--> x jadi gak pasal x konsisten
3. X makan malam--> kurang berjaya ..kurang susu malam tuk sara..so aku stop.

So camner nyer nak kempiskan balik perutku kengkawan. Any idea ???. Please advice nei.

5 comments:

Siti Fatimah said...

pembedahan plastik? ehehehehe...

ala ko lek laa..sara br bape bulan...

aku time firdaus dlu cukop firdaus setahun br aku kempis balik..pstu kembung balik gk...ahahahahaha

lek2 lek..msti boleh nye..

cuba lg.........caiyok2...

BYZURA RAZALI said...

mizz u leen...ingat aku idak?

MuzZz said...

K.Malin..pakai losyen mustajab tu konsisten tak?klu tak..mmg tak jadai..muahahhaa..
muz pakai losyen pati halia..not bad la..pastu disebabkan kemalasan yg melanda...daku stop..muahahha..nnt nk try pakai blk.

aleasofea said...

eh malin pun kena gak sindrom perut gendut..linda pun sama..

sampai la skrg masih mcm tu..naper ek? sbb dulu peknen anak besar, tapi perut ibu kecik tak..

Nana said...

ala alin...dah kata lepas branak mmg camtuh ler. aku nih dah 2 kuar lagilah. tapi aku rasa ko kena teruskan gaklah losyen mujarab tuh dan kurang minum air batu! agaknyerlah...