Sunday, March 13, 2011

Saya kembali bekerja

Emmm setelah 2 bln berehat, kini kembali bekerja.
Bestkan pada kengkawan yang dapat 3bln cuti, lama skit leh bersama ngan anak.
Kalau dah kerja swasta, jangan mimpilah nyer. Terimalah dengan rehda k.

Sepanjang menjadi surirumah sementara nih.
Saya dapat rasakan bukan mudah menjadi surirumah, ditambah ader anak kecik.
Perhhhhhh mmg mencabar. Pepagi bangun, dah sibuk ngan anak, buat sarapan, basuh kain.
Itu kalau baby x meragam, kira boleh smooth buat kerja.
Tp biler dah mengaruk, semua kerja dah x menjadi.

Saya sgt respect betul pada ibu saya, dalam masa ada anak kecik tu.
Siap boleh terima tempahan jahit, parut kelapa n buat ais krim malaysia lagi.
Sempat bekalkan kami 3 beradik ni nasi goreng tuk ke sekolah,
makan tengahari sebelum ke sekolah agama.

Kalau saya di tempat mak, mampukah saya?
>> x pasti hehehe

2 comments:

♥ Darina Shower Scrub said...

hehe..tau takpe..:)

misshannan said...

okla tu...
kalau kita berada dlm tempat surirumah
grenti boleh punya...