Monday, December 15, 2008

Aku mc hari nih

Sebenarnyer dari semlm x sedap badan, sejak pagi lagi aku dah muntah2. Tp kuatkan semangat gaks g office. Jd sepanjang hariler aku asyik ulang alik ke tandas. Nak amik halfday terasa x kuatlak nak drive sbb terlampau sakit kepala. So aku tahan jeklah sampai balik.

Lepas maghrib semlm, aku n nani g klinik. Selalu g ngan cik abeku, tp aper kan daya dia g outstation lak. After cek hb, doc kater darah aku 100/50 jek. Patut ler kepala aku sakit sgt. darah x normal rupanyer. Doc nak bagi aku mc semalam, aku x mau sbb terpikir byk kejer kat office tu.

Alih2 pagi nih bangun tido, kepala terasa berat. Then aku terasa kepala aku panas. Haaa kan dah demam. Betul kata asben aku aku nih spesis org yang kuat semangat tp hakikatnyer badan lembik. Nasib baik dah amik ubat semalam, at least dah ada ubat. Nak drive aku takut. Pasal aku nih kalau dah sakit kepala kekadang pandangan jadi gelap. So aku x berani amik risiko. Nasib baik ader adik kat umah. Aderlah teman sakit pening aku nih.



No comments: