Friday, November 30, 2007

Sedihnya

aku tersedar dari tido ....aku bangun n kemudiannyer pergi ke tandas..
ya Allah aper nih... seketul darah berwarna merah dan putih....aku mula menangis
berjurai2 air mata aku...mungkinkah baby aku atau hanya seketul daging beku????..
aku x pasti.......tp hatiku mula rasa x sedap....dengan hati yang sayup aku mengambil ketulan daging tersebut dan aku masukan dalam bekas cincin.

aku bersiap utk ke klinik utm... dalam masa menunggu no dipanggil hati aku terasa sebak...mungkinkah ini baby ku????. ya Allah.....tolonglah aku....tetapi jauh di sudut hatiku ...aku reda dengan ketentuan illahi.

no ku dipanggil.... doktor menanyakan apa masalahku....Aku menceritakan dari A ke Z aper masalah ku. Kemudian aku menunjukkan ketulan daging kepadanya. " ini dah complete abortion ni" kata doktor zaleha (Menangis)

No comments: